Ewidencja czasu pracy z 24work

ewidencja godzin pracy

Na co dzień każda osoba pracująca godzinowo zobligowana jest do wypełniania listy obecności z godzinami swojej pracy. Niejednokrotnie słyszało się o błędach lub próbach oszustwa pracodawcy związanych z zawyżaniem liczby przepracowanych godzin. Ważne jest więc, by umiejętnie monitorować i zarządzać czasem pracy swojego zespołu.

Nasza firma, tak jak wiele innych borykała się z problemem papierowych list obecności, błędnego ich uzupełniania, prób oszustwa czy zapominania o wpisaniu godzin pracy. W odpowiedzi na napotykane problemy nasz zespół zaczął pracować nad projektem, który miał zaradzić i wyeliminować wszelkie nieprawidłowości z tym związane. 

I w ten sposób na ratunek powstała aplikacja 24work, która rozpoczęła nową erę organizacji w firmie.

24work - ratunek dla firm

Aplikacja umożliwia całkowite wyeliminowanie papierowych list obecności. Każda osoba pracująca godzinowo otrzymała dostęp do indywidualnego konta z miesięczną ewidencją czasu pracy na stronie 24work.pl, na którym wypełnia swój czas pracy. Niezależnie od tego czy ktoś jest pracownikiem biurowym czy należy do brygady pracującej w delegacji, ma określoną liczbę dni na wypełnienie godzinówki. W przypadku pracy w delegacji uwzględnia w nich godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy, czas dojazdu do miejsca pracy, współpracowników, przypisany pojazd oraz realny czas pracy na miejscu. Kiedy w danym miejscu pracuje kilkuosobowa brygada pracowników, system narzuca, aby ich godzinówki były jednakowe, co pozwala wyeliminować błędy w rozliczeniach i próby oszustw. 

Główną zaletą naszego systemu dla pracownika jest łatwość i intuicyjność jego użytkowania. Pracownik może w szybki i łatwy sposób uzupełnić godzinówkę nawet w domu, po zakończeniu pracy. Natomiast główną zaletą dla pracodawcy jest natychmiastowy wgląd do czasu pracy swojego zespołu, spóźnień lub nadgodzin oraz możliwość analizowania czasu pracy pracowników. System pozwala również wykryć rozbieżności czasu pracy wśród współpracowników, dzięki czemu jeszcze łatwiej zidentyfikować próbę oszustwa.

dzien pracy

Ewidencja czasu pracy z 24work wprowadziła nowy ład, lepszą organizację, a przede wszystkim ograniczyła do minimum błędy i uniemożliwiła fałszowanie list obecności przez pracownika.